ویژگی‌های برجسته:

 

اتصالات بدون محدودیت

با همراه داشتن اولترا بوک سری ۵ سامسونگ، به تمام ابزارهای ارتباطی و پورت‌های مورد نیاز دسترسی خواهید داشت، از پورت USBپر سرعت گرفته تا یک کارت‌خوان کامل.


 

 اتصالات بدون محدودیت

طراحی خیره‌کننده و وزن کم

بسیار سبک، بسیار باریک و بسیار صیقلی. هیچ‌گاه از کار کردن با Series 5 Ultrabookخسته نخواهید شد. این محصول، بسیار سبک و قابل حمل است و ایده‌ال برای یک زندگی پر تحرک. این نوت‌بوک، به دلیل وزن کم و بدنه کم ضخامت، به سادگی قابل جابجایی است و همراه خوبی برای شما خواهد بود.

 طراحی خیره‌کننده و وزن کم

راهکارهایی برای تجربه سرعت

با به‌کارگیری توان پردازشی بالای نوت‌بوک سری ۵ سامسونگ، می‌توانید کارهایتان را به خوبی انجام برسانید. این محصول به ویژگی Fast Bootهم مجهز است که به آن امکان می‌دهد در عرض ۲۰ ثانیه بوت و در تنها ۲ ثانیه، از حالت کم‌مصرف (Sleep) وارد حالت آماده به کار شود. Fast Browsingهم قابلیت دیگری است که به شما امکان می‌دهد صفحه‌های وب پر بازدیدتان را با سرعتی ۲ برابر معمول، باز کنید.


 

 راهکارهایی برای تجربه سرعت

پخش بیسیم محتوا بر روی تلویزیون (WiDi)

به کمک قابلیت Intel® Wireless Display (یا WiDi) می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها،‌ محتوای آنلاین و … را از روی نوت‌بوک به تلویزیون انتقال دهید. تنها کافیست آداپتور مربوطه را به تلویزیون متصل کنید و چند گام ساده را انجام دهید تا دستگاه، با نوت‌بوک سری۵ همسان‌سازی شود. سپس می‌توانید از کیفیت بالای صدا و تصویر لذت ببرید.


 

 پخش بیسیم محتوا بر روی تلویزیون (WiDi)